Kemer

 är en stad som ligger på Turkiets sydkust cirka 40 km sydväst om Antalya. Kallas turkiska turkoskusten... Trevlig! Kemer är belägen vid foten av västra Taurusbergen. Benämns som färgstark... Jag upplever Kemer som en glad liten stad. :-) Trevlig...inget riv och slit i en som jag har upplevt i Alanya. 
 
Kom hem igår 1 september. Om jag får föredra tid på året att resa till Turkiet så föredrar jag slutet av september början av oktober vi hade dock behaglig värme men ibland denna tid drar sig tempen upp till 45 grader det är för varmt för mig.Nu hade vi dagstemperaturer mellan 30-35 grader. I vattnet var det 30 grader.
 
Här kommer en bildkavalkad från min senaste resa dit. Många foton är på båtar men jag tycker att de är så fina:-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu orkar jag inte ladda upp fler för jag blev förkyld på hemresan, var frisk i Turkiet och kom hem så förkyld och febrig... men men det går över...:-) Hoppas ni tycker om fotona:-)