#1 - - Susanne:

Hej!

Vad roligt att du tittade in hos mig! Vet inte varför men det har inte blivit att jag varit inne på Aff något nästan alls på sistone, har haft fullt upp! Litar på att du håller ställningarna där! Även bloggandet har det blivit dåligt med men men, kanske blir lite mer sen igen.

Så fina ryska dockor! Såna hade jag när jag var liten och det var himla roliga kommer jag ihåg! Så fina dina ljusstakar blev med fjärilarna och söta band! Även sådana hade jag när jag var liten och när min dotter får mer och längre hår så ska det bli jätteskoj att göra små tofsar och flätor och ha söta band i! Så söt den lilla mullvaden var, har aldrig sett eller mött en livs levande faktiskt, väldigt söt!

Nähä, nu ska jag göra lite middag! Ha det så bra så länge!

Susanne

Svar: Jag minns när min dotter var liten och jag höll på att komma försent till jobbet för att hon skulle ha tofsar i håret, och bara på ett visst sätt:-) Skriv oftare:-)
tisdags.blogg.se