Jag tog en utmaning i från Maria

Jag tog en utmaning i från MariaKreta 2006


Vad gjorde du för tio år sedan?
För 10 år sedan så varmina barn rätt små, jag jobbade 50 % på en skola i Lambohov. Jag kände mig väldigt harmonisk och lugn, det var nog en av de mest lugna perioder i mitt liv!:-)

Vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sedan så gjorde jag, ja vad jag gjorde jag då, jag var på Kreta t ex, se solnedgången:-)


Fem snask jag gillar:
Just nu är jag galen i Marabou Non stop, samt så tycker jag omde där rosa godisarna med en svart lakrits i Allsort eller vad de heter, chips är gott och salta pinnar och Ferrari bilar.


Fem sånger som du kan hela texten till:
Maria går på vägen, Imse Vimse Spindel., Majas Alfabetsånger och inget mer, jo det kan jag men mest barnvisor.


Vad skulle du göra om du var miljonär?
 
Resa och resa och resa. 


Fem saker som du gillar att göra:
Jag tycker om att vara med min familj, vara med mina vänner, dansa, pyssla och sova eller nått.

.
Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Foppatofflor, Polarn och Pyret randig tröja, Eccoskor, baggy jeans, lacktights.


Fyra favorit saker:
Jag tycker väldigt mycket om min cykel som underlättar mitt liv, min mobil(er), Internet, , mina lackskor med 10 cm hög klack samt en ring som varit min mormors.

#1 - - -Maria N-:

Vad kul! Du var ju helt klart en av dem jag var så ledsen för att jag glömt. *skyller på sjukdom* :p