Igår var jag på en invigning av en ny öl

Ig?r var jag p? en invigning av en ny ?Foto EllaNora.Kamera mobil


Carlsberg lanserade en ny sort, den var helt ok... Det var var mat,det var fri öl Carlsberg då förståss och någon färggladcider men färggladcider det drack jag inte för då blir jag nämligen prickig och sjuk.
Gratis är dock gott, eller kostnadsfritt kanske man ska säga och så var det underhållning :-)
 
Arvingarna uppträde och Schalgerfeber med söta Greger och en hel del andra band , som jag faktiskt missade då jag minglade runt och träffade på lite löst folk, bla min gamla klasskompis S som jag inte sett sedan 1986!

Men jag fick höra Marie Lindberg irl det var trevligt Try to recall heter låten om jag minns rätt, den är faktiskt riktigt söt:-)

Det var en trevlig kväll, men jag lekte Askungen och var hemma exakt klockan 12.00 men med två skor på fötterna... :-)
Snipp snapp snorum så var sagan slut...
#1 - - Hosanna:

Hur kan man inviga öl? *funderar* Man kan väl inte inviga något som inte finns kvar när man väl invigt det?

Då kan jag avslöja att jag minsann bott i samma område som två av arvingarna och den enes far. Med den informationen kan du kanske räkna ut varifrån jag kommer...eller nåja...har bott en längre tid...

#2 - - Linnéa:

det lät trevligt, och som du sa, kostnadsfritt låter bra, det finns ju trots allt inget som är gratis här i livet:P Hoppas du haft en bra helg i alla fall och keep up the good work with the blog=D

#3 - - Linnéa:

Tack för grattis! Och för komplimangen av mina skor=D Dom svarta är oxå jättefina, sådeså! Köpt på skopunkten oxå? Hoppas du har en underbar helg!

#4 - - Linnéa:

skriver du inte längre? jag väntar och väntar på nästa inlägg... idétorka? allt bra annars?