Nybadad...:-)

Nybadad...:-)Världens sötaste nybadade katt, eller ?! :-) Heter man Castor och är en vild svart katt som bara älskar att rulla sig i sand och jord så måste man bada i badkar ibland, och då blir man liten och klen...:-)
#1 - - Hosanna:

Iiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Stackars liten, han ser ju alldeles tanig ut.

#2 - - Hosanna:

Gjorde en ängel som finns till beskådan i min blogg men jag blev inte nöjd. Kom gärna med synpunkter på om den ska vara smalare eller längre eller mulligare...

#3 - - Hosanna:

http://upload8.postimage.org/574104/photo_hosting.html
Kolla in min änglaskiss och se om den är ok att utgå ifrån. Givetvis tillkommer coiling (trådarbete) och kristaller eller pärlor.

#4 - - Linnéa:

hahaha, stackare, han ser verkligen ut att njuta:p Så du har myspace nu oxå? är det något att ha? ha det underbart!

#5 - - Linnéa:

Nee, magont är inte roligt, men mycket bättre nu=D Har du några skojiga planer för kvällen då? Tack för lyckönskningen till nya jobbet, jag ska göra mitt bästa=D

#6 - - Linnéa:

Heej... Allt bra? Skriver du inte i din blogg längre? Eller bara idésvacka? Jag har dator och internet hemma nu, så kanske kan uppdatera min blogg lite oftare=D Ha det underbart! Kramar