Allt är inte guld som glimmar! En gång till...:-)

Jag är väldigt slarvig med att klippa mitt hår, på senare år ingenting jag prioriterat, så det växer och växer och växer. Förut klippte jag mig var sjätte vecka och färgade eller tonade håret. Håret har jag inte färgat eller tonat på sex år nu...Sen så rätt som det är så bara vill jag på en sekund klippa mig!
 
I dag var en sådan dag så jag ringde min räddare i nöden! Tack Suss för hjälpen! Du har räddat mig en gång förrut när jag akutringde från Amsterdam! :-)
 
Svisch svisch sa det så försvann 10 cm på de längsta längderna. Det var verkligen behövligt.
 
Så här ser jag ut ostylad... och det är oftast så jag är nuförtiden...Förrut duttade jag med smink och grejer varje morgon och lockade håret men det är det slut med när man numera svischar iväg på cykeln varje morgon klockan 06.30:-)
 
 
Just nu har jag i o fs hela huvudet fullt med papeljotter för att få lite volym...
 Nu ska jag dricka upp den sista glöggen! Tjing!:-)