En sådan här liten vanlig dag

så upptäckte jag att det finns så mycket vanligt i min närhet...
Maten vi äter kommer hem i kassar som ser ut så här...

Coop och ICA vanliga mataffärer.



Köksluckorna bakom är från IKEA, supervanligt det med, och golvet från K-rauta.

Jag har en vanlig cykel...

Monark gjord av papper och bark sa man när jag var liten.



Jag har en blommig mugg från Green gate



och en prickig...



sådana muggar är vanliga  i många bloggar och även i min:-)

Sen äger jag en kokbok eller egentligen en bakbok som Leila gjort.

Den är också vanlig i bloggar och nu även i min.

Tack älskade dotter för den:-) (du vet vad en mamma som jag vill ha)



Sen har jag en röd gryta... En sådan som ofta är vanlig förekommande i
matprogram på TV:-)



Jag har en helt vanliga lysknapp... Rätt ful faktiskt skulle vara finare med
en svart. Den sitter inte snett men fotot blev snett...



En vanlig sol speglar sig i väggen.

Sen är jag så¨vanlig att jag denna årstid har tulpaner på bordet.

Denna vecka gula och röda.



och till sist är jag så vanlig att jag har mössa på mig när det är kallt ute.

Vanligtvis ligger den inte på bordet så efter att ha skrivit vanlig
många gånger kan jag skriva ovanlig för det är den med alla sina knappar
men jag gillar den.





Så.. vanlig är jag...
:-)