Jag har varit på minisemester i Manchester och lite i Liverpool:-)

Här kommer några foton...

Manchester från ovan.





Fader och dotter...:-)




Fish and chips:-)

Efter det blev det en lång promenad, bland annat fick

Manchester Cathedral sig ett besök.












och sedan gick vi vidare...





Gammalt mötte nytt på smakfulla sätt.

Vi var ju även på på fotboll:-)













Min väska blev godkänd och insläppt:-)




Spelarna de sprang framåt...






och sedan sprang de bakåt..:-)





Först ett mål...

och sedan ett till.



och Manchester vann...

Dagen efter (söndagen) åkte vi till Liverpool.



Jag kom alltid efter... av någon underlig anledning... fader och dotter
igen...



och igen...



Se så lika stil de har...



Sen hamande jag faktiskt framför dem...


och även jag hamnade på bild...( Ni kan kalla mig Flugan)



Och sedan fotade dottern och jag varandra.



Även Liverpool hade Pariserhjul




Och Jelly Beans...



och öl:-)



och kaffe...



Och vackra blommor...



fader och dotter igen, i parken vid dotterns skola och studentboende.



Sista fotot för denna gång visar en vy från hotellet vi bodde på.

Palace hotel.