Tiva, jag tänker på dig! Vill ge dig styrka

Tiva, ditt inlägg till mig igår på Allt för föräldrar
www.alltforforaldrar.se

Berörde mig djupt... Jag hoppas hoppas så att det går bra för dig! Jag trodde inte Internet hade en sådan kraft men jag blir glad över att ha kunnat finnas som stöd i alla fall för någon... Jag hoppas Tiva att det är ok att jag lägger ut ditt inlägg här, för ditt inlägg betyder mycket för mig... kram till dig mitt i allt /EllaNora

"öppet privat brev till ellanor

"nu gör jag som jag vill
ellanorA!!!!!!!!!!!!!!!!!
DU SKA HACREDIT FÖR DIN POSSITIVA ATTITYDoops capslock sorry
jag sitter i en sits där duhar påverkat mig massorför att du är som du är.du hargett mig styrka i mitt helvete
sitter hemma på permis och vill passa på att förmedla mina känslorDET HAR JAG RÄTT TILL
alla som läser detta får tycka vad dom vill ingen kan ta ifrån eller trycka ner mina känslor
jag vill tala om detta medans jag kan i morgon kan det vara för sent
något växer i huvudet och jag har inte fått något besked än så dina guldkorn du har lagtut ellanoraså har jag pickat i mig dom. ville bara tala om att det är så mycket man inte vet possitiva attityderhar hjälpt mig massor. när du har lagt ut dom så har hjärnan sparat dom och tagit fram dom åt mig nu när jag sitter i detta helvete "

#1 - - 6barnsmamman( maria):

Visst sätter du guldkant på AFF!! Ibland blir jag så full i skratt när du kommer med dina frågor och små inlägg om hotellrum mm!!! Ha det gott gumman & skulle du nån gång svänga förbi GBG e det bara att höra av dig!!! KRAAAAM Maria

#2 - - En som blev uppringd av henne:

Jag är så rörd av hennes glädje för livet

*Rörd av henne*